torek, 24. marec 2009

Treba je mnogo preprostih besed...

Uvodni verz Pavčkove Preproste besede. Tele pesmice se mi zdijo tako priročne za izražanje občutkov.
Verižica je namenjena dekletu (ženski), ki vsake toliko časa poskrbi, da pošteno razmigam svoje trebušne mišice. Zaradi smeha, da se razumemo. Da ne bo kdo mislil, da zaradi telovadbe :))
Postopek je enak, kot pri črni verižici. Poštempljana bela podlaga, poštempljana rjava fimo, verz zapečen na Fimo liquid in perlice.




Nataša pa mi je podelila limonado. Hvala Nataša :)) Moja naloga je, da jo podelim dalje. Težko je izbirati med blogerkami, ker vse izdelujejo krasne stvari, a bom tokrat nekatere vseeno izpostavila.




Marna - ker je krasna punca in, ker se pod njenimi rokami vse spremeni v prave umetnine
Nataša - ker se je že tolikokrat spomnila name z nagrado in, ker so njene voščilnice res krasne
Maja - ker me vedno znova fascinira s svojim PC nakitom
Helena . ker so njene voščilnice dih jemajoče
Polona . ker ob branju njenega bloga pozabiš na vse okoli sebe
Barbi - ker je ista letnica kot jaz, po vrhu vsega še dvojčica po horoskopu :)) In, ker piše super blog z daljne Irske.

10 komentarjev:

Moni pravi ...

Čudovita je! Lp, Moni

Barbi pravi ...

Hvala za limonado. Jo bom kar zase na blogu obdržala in je ne bom dala naprej (o, jaz, sebičnica). :)

Marna pravi ...

Anja ... hvalaaaa! Sem kar zardela, ko sem prebrala, kaj si zapisala o meni. Res!
Obesek (oz. ogrlica) pa je oh in sploh prekrasna! Res mi je všeč. Fimo liquid pa je zame še vedno uganka.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Prelep obesek! In hvala za nagrado. :)
Lp, Nataša.

PolonaP pravi ...

Anja,
ganjena sem.
In brez besed.

hvala

Maja pravi ...

Anja, hvala za nagrado! Vedno z užitkom preberem tvoje pohvalne besede, ki mi dajo nov zagon za ustvarjanje! Obesek, ki si ga ustvarila pa je naravnost čudovit! Vedno me fascinira kolaž različnih tehnik!

Anja pravi ...

Hvala vam punce, za vaše komentarje.
Jaz vedno rada pohvalim vaše mojstrovine :))in si rečem, ko bom velika bom tudi jaz to znala ;)

v sliki brez besed pravi ...

In zdaj se javljam jaz,ki sem ta velika srečnica,ki je dobila tole verižico. mega lepa je - v živo še lepša. Prav zares.
Anja, najlepša hvala - tega res nisem pričakovala in srček mi še sedaj veselo igra. Juhuhu - to je bil blog candy zame,ki sploh bloga nimam LOL.
Srce si - hvala hvala hvala 100× :)))

p.s. eno malo manj veselo novico pa ti javim na ZS na OZ .

Anja pravi ...

Sem vedela Andra, da ti je všeč.
Naj bo to darilo za minuli dan žena in prihajajočo veliko noč :)))

david santos pravi ...

Really beautiful posting! Good idea! Happy Day!!!!