petek, 20. marec 2009

Punčkasto


Pred dnevi sem spoznala deklico, ki me je čisto prevzela. Tako pridnega in zgovornega otroka že dolgo nisem videla. Pravi mali angel :)
No, ker jo bom v kratkem zopet videla, sem se odločila, da ji naredim verižico. V roza barvi, kot se spodobi za male deklice. Glede na to, da je zadnjič bila oblečena pretežno v roza barvo sklepam, da jo ima rada ;) Verižica je taka simpl, ne kaj dosti svetleča, malo pa vendarle.
Zraven sem dodala še voščilnico z motivom me to you medvedka.





Narediti moram še ustrezno dekoracijo in darilo bo gotovo.

11 komentarjev:

Ninsi pravi ...

wiii, čist punčkasto!ziher bo čist preč:)

Moni pravi ...

Super lepo narejeno, všeč mi je verižica, čestitka je pa itak fantastična! Lp, Moni

Suzy pravi ...

Čisto punčkasto. Da se človek prav razneži. :)

Marna pravi ...

Ooo, si ti ena prijazna teta Anja! :) Veš, kako bo vesela!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Iii, čisto punčkaso in rozi. :) Luštno.
Lp, Nataša.

Tanc pravi ...

Zelo luškan kompletek! Si kar predstavljam kako zelo bo punčka vesela. Super!

Unknown pravi ...

Zelo lepa roza verižica, pa voščilnica je tudi zelo kjuti, ma bo deklica vesela:)

Helena pravi ...

Ja, res si prijazna teta Anja :) Zelo lepo od tebe, da ji boš to podarila!

Anja pravi ...

Hvala, kak ste prijazne :)
Jaz res upam, da bo punčka vesela. Ker verjetno ne bi bilo fajn, če bi videla njen žalostni obrazek.

Maja pravi ...

Takega darila so punčke vedno vesele! Sploh če je rozig in tako lepo!

Barbi pravi ...

Žalosten obrazek pri takem darilu? Še jaz bi se do ušes nasmejala, pa nisem roza navdušenka. :) Poročaj o intenzivnosti navdušenja ... ker navdušenje definitivno bo. ;)