torek, 3. marec 2009

Angelčki za krst, rožice za rojstni dan...

Nikoli še nisem naredila voščinice za krst, zato je bilo tokrat potrebno malo napeti možgančke. Naposled sem se odločila za roza in modro varianto ter motiv angela.

Roza-vijolična za deklico. Prvič sem preiskušala 3D s plastmi. In ugotovila, da to ni zame. Nimam tako mirne roke in potrpljenja za rezanje majhnih detajlov :)
Belo ozdaje sem senčila s srebrno blazinico ter dodala le bel organza trak in rožico.




Modra za dečka. Angelček je prilepljen s 3D blazinicami. Mnogo boljša varianta. Tudi pri tej sem se držala načela manj je več. Reliefne papirčke mi je prijazno pohroščkala andra.


Pa še dve rojstnodnevni.
Nekak so mi zadnje čase rožice najbolj pri srcu, zato tudi rožni motivi.
Malo poigravanja s čipko.


Pri tej pa me mika, da bi še nekaj dodala :) Ne vem, sprva je bila drugače zamišljena. No, ko dobim pravo idejo, jo dopolnim :)

10 komentarjev:

Moni pravi ...

Čudovite čestitke, tele za krst so fantastične, luškan angelček! Lp, Moni

Barbi pravi ...

Lepe so tele tvoje čestitke! Čeprav praviš, da rezljanje ni zate ... pa je vseeno popolno narejeno. ;)

david santos pravi ...

Well, well, well!
Really beautiful!
Congrats!

Marna pravi ...

Krasne so vse!
Pri zadnji pa jaz ne bi nič doddajala. Je taka prav super!

PolonaP pravi ...

kako je lep rozi angelc

Maja pravi ...

Zelo si bila pridna!

Tanc pravi ...

Super so! Jaz sem tudi po prvi 3D rekla, da to pa ni zame, preveč zamudno. Ampak zarečenega kruha se največ poje. Ma, ko pa pridejo taki fajn efekti. :)

Anja pravi ...

Hvalaaaaa ;))

Ninsi pravi ...

wou...lepe čestitke:)

Biljana pravi ...

ooooooooo,kako lepe