torek, 9. februar 2010

Za rojstni dan

Kdor je rekel, da je januar najdaljši mesec v letu, se je pošteno zmotil. Se mi zdi, da so se komaj končali decembrski prazniki, pa je že tu februar :)
Rojstni dnevi so se tedensko menjavali. In priznam, da me je čas kar malo prehitel in mi ni uspelo za vsakogar kaj ustvariti. Ali pa sem ustvarila pa je šlo prej od doma, preden sem uspela fotografirati :) Sem pa vesela, da sem (sva) lahko koga razveselila z drobnimi pozornostmi.
Najprej je praznovala Brina 5. rojstni dan. Navihana deklic s svetlimi lasmi in igrivi očmi je D-jeva nečakinja. Ko sem jo lansko leto prvič videla, je bila še tako majhna, zdaj je že prava gospodična. Zanjo sem naredila škatlico za verižico, za katero sem uporabila embalažo topljenega sira, jo prebarvala (seveda na roza :)) in dodala nekaj rožic in organza trak. Čisto preprosto. Notri se je skrivala verižica, ki ni hotela na plano takrat, ko sem fotografirala škatlico :)
















Potem je praznovala Andreja, sošolka s faksa. Poslala sem ji voščilnico, ki je v notranjosti skrivala žepek z dvema čajnima vrečkama. Ker je Andreja umirjeno dekle, je tudi voščilnica v umirjenih tonih. Idejo pa sem našla na Manuelinem blogu.















































In zadnja je praznovala Eva, D-jeva mlajša sestra, ki je dokončno vstopila v svet odraslih. Prisega na vijolično barvo, zato je bila rdeča nit darila seveda vijolična :) V škatlico, za katero sem idejo našla na Marikinem blogu, ki btw skriva ogromnoooo krasnih idej, sem položila verižico v črno vijolični barvi. Obesek je preprosto narejen s pomočjo štampiljke, dodala sem tri bunkice iz fimo mase in steklene perlice. In Evin obraz je sijal od veselja. Moj pa tudi :)
































Glava je še polna idej, zdaj se je potrebno samo še domisliti, kako dobiti več časa :)
Imejte se lepo.

5 komentarjev:

Tiara pravi ...

Lepi izdelki vsi po vrsti. Ogrlica je pa prava paša za oči.

Vladuška pravi ...

Prekrasne stvari si ustvarila. Kar pa se časa tiče, pa ni recepta. Težko si ga je podaljšat :-) Ampak februar pa se meni res ponavadi vleče, ker imam že dovolj zime in si želim že malo toplejših dni. Mogoče pa bo sedaj, kaj več časa. Lahko pa si dodaš na koledar 29. in 30. februar in takrat ustvarjaš, malo heca :-) A ne bi bilo fajn?

Marna pravi ...

Vsakič sem vesela, ko pri tebi zagledam novo objavo. :)
Spet same lepote in verjetno si si nabrala veliko energije, ko si delala darila in nato gledala zadovoljne obraze obdarjencev. Ni ga večjega darila, kot pa sijoč obraz zadovoljnih prejemnikov!!! Zaslužila si si jih.
Brina pa je zelo lepo ime za deklico! :)

Papirolina pravi ...

vse je prečudovito!

Unknown pravi ...

Super si vse to naredila.