torek, 23. februar 2010

Eleganca v črnem

Ob prehodu v nov letni (in zame najlepši) letni čas, praznuje moja mama. Ni bilo potrebno dolgo razmišljati, kaj ji podariti. Že pred časom mi je namreč rekla, da bi imela preprosto verižico z obeskom na organza traku.
Ideja za verižico se je že porodila, ni pa še realizirana :) Sem pa naredila darilno škatlico, v katero bom dala verižico. Hotela sem, da bi bila škatlica nekaj posebnega, morda nekaj, kar še nisem poskusila. In sem med brskanjem odkrila čudovite torbice pri Mel. Jap, to bo pravo :).
Osnova mora seveda biti črna, da se bo skladala z verižico. In, ker sem pristaš minimalizma, nisem pretiravala z dodatki. Robove sem nežno senčila s srebrno blazinico, ročaj sem okrasila s pikicami, dodala črn trak za zavezat in rožice iz srebrne folije.










































































Meni je všeč, ker je malo drugačna :)

10 komentarjev:

Neža pravi ...

Super ideja, komaj čakam, kakšna bo ogrlica :)

Maja pravi ...

Uau, super si jo izdelala! Se mi zelo dopade, sploh ker je črno bela!

Mojca pravi ...

sem naprej mislila, da je prava.. no, saj JE prava - mislila sem, da si izdelala takšno, za na ramo:))
zelo elegantna in ravno prav dodatkov. no saj zato je tako elegantna.

Marna pravi ...

Zelo lepa! To pa je res super ideja za darilno škatlico za kako damo! Torbic itak ni nikoli preveč. Zdaj pa samo še čakam na ogrlico! ;)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tudi meni je všeč kombinacija barv...lepo darilo bo.

Vladuška pravi ...

Super si tole naredila, zelo lepa torbica je nastala in tudi meni je všeč barvna kombinacija.

BojaMoja pravi ...

super ideja za darilno škatlico :)

Helena pravi ...

Krasno. Čudovita embalaža - torbica za ogrlico. Dobro si se spomnila. In zdaj čakamo ... Bo kmalu? :)

Anonimni pravi ...

I do not even know how I ended up here, but I thought this post
was good. I don't know who you are but certainly you're going
to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
Take a look at my web page : herbal store

Anonimni pravi ...

It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this excellent blog!
I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your
RSS feed to my Google account. I look forward to new updates
and will share this site with my Facebook group.
Chat soon!

my homepage ... tv en directo (love-da-records.it-factory.com.hk)