sreda, 17. december 2008

Zadnje letošnje

Projekt letošnjih voščilnic je končan. Saj jih ni bilo veliko, a sem v te vložila ogromno truda in časa. In sem zadovoljna z rezultati ( da se malo pohvalim :))
Evo, pa še slikice zadnjih voščilnic














Zdaj pa sem v fazi mečkanja fimo mase in upam, da bom kmalu lahko pokazala končne izdelke.

9 komentarjev:

Taja pravi ...

Odlične so. Jaz se ne bi branila voščila na nato lepi in skrbno izdelani voščilnici.

Pa vse dobro v novem letu in veliko ustvarjalne žilice.
Taja

bolha pravi ...

Super. Vsaka je nekaj posebnega.
Lp, Nataša.

Anja pravi ...

Hvala.
Taja morda bi pa lahko dobila takšno voščilnico, ampak kaj, ko nimam tvojega naslova :)In vse dobro tudi tebi

Marna pravi ...

Zelo lepe so! Ti to tako potihoma delaš, ne. :)

LP

Barbi pravi ...

Vau, kako so lepe. Prav vsaka posebej mi je všeč. :) Škoda, da jih en bo več. :)

Anja pravi ...

Marna sem bolj tiho zraven, ja :))
Barbi, drugo leto zopet :)

Gabi pravi ...

Lepe, lepe! Ja, smrečica je tudi meni znana:)

Tiara pravi ...

Krasotice so prav vse. :)

Anja pravi ...

Hvala. Kak vas je lepo brati :)