sreda, 17. december 2008

Zadnje letošnje

Projekt letošnjih voščilnic je končan. Saj jih ni bilo veliko, a sem v te vložila ogromno truda in časa. In sem zadovoljna z rezultati ( da se malo pohvalim :))
Evo, pa še slikice zadnjih voščilnic














Zdaj pa sem v fazi mečkanja fimo mase in upam, da bom kmalu lahko pokazala končne izdelke.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Odlične so. Jaz se ne bi branila voščila na nato lepi in skrbno izdelani voščilnici.

Pa vse dobro v novem letu in veliko ustvarjalne žilice.
Taja

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super. Vsaka je nekaj posebnega.
Lp, Nataša.

Anja pravi ...

Hvala.
Taja morda bi pa lahko dobila takšno voščilnico, ampak kaj, ko nimam tvojega naslova :)In vse dobro tudi tebi

Marna pravi ...

Zelo lepe so! Ti to tako potihoma delaš, ne. :)

LP

Barbi pravi ...

Vau, kako so lepe. Prav vsaka posebej mi je všeč. :) Škoda, da jih en bo več. :)

Anja pravi ...

Marna sem bolj tiho zraven, ja :))
Barbi, drugo leto zopet :)

Sultana pravi ...

Lepe, lepe! Ja, smrečica je tudi meni znana:)

Tiara pravi ...

Krasotice so prav vse. :)

Anja pravi ...

Hvala. Kak vas je lepo brati :)