sobota, 6. december 2008

Bila sem pofočkana

No, ko sem prebrala sporočilo od Barbi, da sem pofočkana, sem najprej debelo pogledala, kaj sploh je zdaj to. No ugotovila sem ,da moram napisati sedem naključnih resnic o sebi. Pa začnimo :)
-Neizmerno imam rada morje. Še celo raje kot sneg :) Ker sneg ima za končno posledico packarijo, morje pač ne :).
-Sladkarije so moja največja (ne pa nujno najslabša) razvada. Čokolado "zmažem" mimogrede.
-Od vseh gospodinjskih opravil mi najmanj diši pomivanje posode in brisanje prahu.
-Rada ustvarjam, ker se takrat polnoma sprostim, ker ne delam pod pritiskom nekoga, ampak samo zase in za svojo dušo.
-Včasih si želim, da bi imela več poguma, da bi naredila kakšno noro stvar.
-Zelo težko sem dolgo časa pri miru. Čutim, da moram nekaj početi, karkoli pač to je že.
-Preveč sem odkrita, marsikdaj tudi preveč naivna.

In moram priznati, da pisanje resnic o sebi ni tako enostavno. Sploh, če to javno objaviš. Bi verjetno bilo lažje, če bi na primer pisala dnevnik.
No pa da vidmo, kaj bodo zapisali moji izbranci oziroma moje izbranke:
Marna
Marička
Maja
Suzi
Gabi
Tiara
Jana

Ni komentarjev: