torek, 16. februar 2010

Za rojstni dan in Valentinovo

D me je vprašal, če mu bom za Valentinovo napisala kako pesmico. Me je dražil, ker ve, da jaz in Valentinovo nisva na ti. Ni mi najbolj všeč, da so umetno napravili praznik samo zato, da ljudje tekajo v trgovine, cvetličarne pa ne vem kam še vse. Rad se lahko imaš (se moraš imeti) vse dni v letu.
No, je bil prepričan, da presenečenja ne bo, jaz pa sem si v glavi vseeno napravila koncept za mojo prvo?! valentinovo voščilnico. Plan je bil, da jo napravim v soboto, ko bom lepo sama doma in me ne bo nihče motil. Potem pa so načrti padli v vodo, v soboto je bilo treba iti v službo :( Pa sem zjutraj hitro vstala in napravila čisto preprosto voščilnico. Ampak v njej je vsa moja ljubezen do D-ja :) Notri sem namesto pesmice napisala besede, ki D-ja najbolj opišejo in voščilnico. In presenečenje je bilo popolno :)
Za osnovo sem vzela rdeč šeleshamer, ki sem ga po robih senčila z belo blazinico. Osrednji motiv tvorita dve srci (zanj in zame) ter satenasta pentlja.























Danes pa je D-jev rojstni dan. O darilu ni bilo potrebno dolgo razmišljati, že nekaj časa nazaj sem se odločila, da mu podarim vstopnice za stand up komedijo. Malo več je bilo potrebnega razmisleka o tem, kako mu podariti vstopnice. In sem pobrskala za škatlicami ter se odločila za škatlico iz enega lista papirja.
Uporabila sem zelen šeleshamer, ker se ujema s stenami najine dnevne sobe :) Za motiv sem vzela štampiljko rožico in jo odtisnila na podlago, ki sem jo napravila s tapkanjem. Na straneh sem dodala odtisnjene vrtnice, za piko na i pa še pentljo iz satenastega traku.































































V službi pa so me včeraj moji "varovanci" lepo ganili z valentinovo voščilnico in s posvetilom v njej :)
































Na najbolj norčavi dan v letu pa smo v službi stanovalcem pripravili pustovanje in povabili otroke iz vrtca in šole. Se sploh ne spomim, kdaj sem se nazadnje maskirala. No v glavnem, imelo smo se lepo :)

6 komentarjev:

Biljana pravi ...

Luštna valentinčkova, čeprav na hitro, tista zelena pa,mmmmmmm. Zelo lepo. In ja, vse leto se imejmo radi!!!!

Marna pravi ...

Ooo, lepo si presenetila dragega in tudi ti si bila presenečena, vidim. :)

Tiara pravi ...

Simpatična čestitka in zelo lepa škatlica za vstopnice.

Vladuška pravi ...

Pri tebi pa se je na veliko dogajalo. Lepe čestitke, tudi tista, ki si jo prejela.

BojaMoja pravi ...

Lepe čestitke - vse tri :)

MarikaGabez pravi ...

Čudovita škatlica!!!
Všeč mi je ta razrez.

In voščilnica varovancev...neprecenljivo.